Powered By Blogger

Sunday 5 January 2014

MOTOR FORUM-ONU FORUM MOTO CU Subiecte

ONU FORUM MOTO CU Subiecte                                                                              P a scris pe 22 Iulie 2010 @  13:37:

Sunt Jeroen Luat permisul Luat recent in urma cu Două saptamani ȘI Jumatate ȘI apoi o cumpărat IMEDIAT o motocicleta.  Eu vin din Hoofddorp Asa mi sa parut distractiv de o raporta, CEEA ce o vorbi ȘI Poate chiar te distrezi la Întâlniri pentru a-mi Ajunge aici.  Acum sunt in curios Ministerului Apărării naturale cu Privire la CEEA CE AM cumparat.  Este o Yamaha YZF-R6 2000, cu 29000 mile pe contorul de parcurs (recent Aproape 30.000), versiunea Judecatorul Fotografiile de mai jos Este mea ONU.  Stanga Este ONU Prieten de-al meu.  Nu ne-am uita-te pentru la FEL, Dar Dupa cum puteți Vedea, suntem Acolo DIN intamplare ONU dupa venit.

                    http://miniauto.ro/forum/                      





No comments:

Post a Comment